Členové a příznivci KDU - ČSL se aktivně zapojují do lidovecké kampaně....
Lidé se zapojují do lidovecké eurokampaně. Nabízejí své ploty
Ústí n. Labem – Plakáty s tvářemi lidoveckých kandidátů do evropských voleb Zuzany Roithové a Jana Březiny lidé vyvěšují na své ploty i v Ústeckém kraji. Další stovky plakátů lemují silnice a cesty v kraji.
„Velký billboard například visí v Chomutově u silnice, kudy často projíždějí vozidla,“ říká volební manažer lidovců Jaroslav Poláček a dodává, že do eurokampaně se zapojila řada dobrovolníků. Po vzoru amerického prezidenta se do lidové kampaně s nízkým rozpočtem zapojily stovky lidoveckých příznivců. „Patří jim velké poděkování za to, že se mezi negativními kampaněmi velkých stran nebojí upozornit na ty, kteří splnili to, co slíbili,“ hodnotí pozitivní ohlasy Jaroslav Poláček.
Celá akce je unikátní v tom, že plakáty a billboardy se dostávají na místa, kde nikdy předtím žádná reklama nevisela. S celou akcí je navíc spojena řada dalších aktivit a soutěží jako odměna pro ty, kteří si zdarma nechali na své ploty vyvěsit plakáty. „Nejzajímavější fotografie z projektu, které zájemci do soutěže zašlou, budou vyhodnoceny a ti nejlepší se podívají na poznávací zájezd do Bruselu. Všechny fotografie již dnes zveřejňujeme na www.evropske-volby.cz,“ avizuje Poláček s tím, že tímto způsobem chtějí poděkovat lidem, kteří se dobrovolně zapojili do kampaně. Losování a vyhlášení všech soutěží proběhne na Sjezdu KDU-ČSL, který se koná v posledních dvou květnových dnech ve Vsetíně.
Kromě této plotové kampaně si lidovci se svými voliči chatují a komunikují přes internetové weby jako je YouTube a s mladší generací přes Facebook. Na kandidátce je třetina žen a třetina kandidátů mladších čtyřiceti let. „Jsme otevřeni novým způsobům komunikace a hlavně mladým lidem, které chceme také v této kampani oslovit,“ uzavírá Poláček.
Mgr. Martin Horálek
tiskový mluvčí KDU-ČSL
Bc. Rostislav Kadlec, krajský tajemník